Hurtownia koszulek dla dzieci

Koszulka z ciekawym nadrukiem to coś, co pragnie mieć w szafie każdy z nas. Jest wygodna, nie krępuje ruchów i nie ogranicza swobody, jednocześnie świetnie się prezentując i sprawiając, że nie wyglądamy nudno. Potencjał atrakcyjnych t-shirtów dostrzegli spece od marketingu, coraz częściej proponując firmom reklamę w formie ubrań z logo firmy. Czy do dobry pomysł? Podpowiadamy, jak wypromować swoją inicjatywę, wykorzystując do tego koszulki.

Czy koszulka może być gadżetem reklamowym?

Planując użycie koszulek do wypromowania swojej firmy, musimy pamiętać, że nikt nie będzie chciał ich nosić, jeśli te nie będą atrakcyjne. Pragnąc zachęcić innych do wkładania naszych koszulek, lepiej wymyślić coś bardziej oryginalnego niż złej jakości t-shirt z nieestetycznym logo. Być może ciekawe hasło albo rysunek? Zastanówmy się, co może się spodobać naszym klientom. Jeśli mamy taką możliwość, poprośmy o pomoc specjalistę od reklamy.

Jak przygotować koszulki promocyjne?

Jedną sprawą jest wybór nadruku, drugą – koszulek. Na rynku istnieją specjalne miejsca, w których możemy kupić odzież do kampanii promocyjnych, na przykład hurtownia Fruit of the Loom. Występująca pod tą firmą marka produkuje proste, jednokolorowe ubrania specjalnie z myślą o wykorzystaniu ich do promocji. Przy czym, kupując koszulki w hurtowni Fruit of the Loom, mamy pewność, że te będą dobrej jakości, nie podrą się ani nie będą farbować w trakcie prania – to bardzo ważne, jeśli chcemy wywrzeć na innych dobre wrażenie.